Tuesday, July 22, 2008

~.:Sayang,Sayang,Sayang:.~

Salam u guys...

Semalam baru jerk hapdet benda yg sangat2 i suka...
its about "LOVE"!!!!


Pernah x uolsss sumer terfikir bila dah putus ngan seseorang,korang dh xnk couple ngan sesaper lagik??
Actually semua tue BOHONG semata-mata!!

Xder orang yang kt dunia ni mampu hidup tanpa cinta. Cinta pulak bukan terhad kepada cinta sesama manusia.Ada cinta pada Tuhan, Cinta pada Ibu bapa, Cinta pada Negara, Cinta pada binatang n bayak lagi. Tapi kenapa perlu Cinta pada Manusia?????

Pening kepala kalau selalu sangat nak fikir pasal cinta.Cinta bukan boleh bagi kita makan pown.Xpernah lak cinta bagi kita duit!! *lain ler if hidup n ber"couple" mang kena spedo tiap2 hari.


Hidup i sangat sedeyh hari ni bl dapt tahu org yang i syg, actually, sygnyer cuma sekejap. Ibarat macam Chipsmore. Bila orang lain cakap macam tu, i marah.

" korang xpernah keluar ngan die. And one more things, korang actually jelous kn ngan aku?".

Semua statement tu aku ckp bila aku nk cover orang yang aku sayang. Tapi bila tahu dari sumber yang aku boleh percaya, dia memang ngah syok ngan sorang lagi budak ni. And i rasa, i taw sape budak tue. Even dia boleh tinggalkan X-bf die, so its not impossible kalau dia boleh buat benda yang sama kt budak ni. tapi AKU lak macam mana??????

Setakat tengok and geleng2 kepala cukup ker buat aku sabar dengan apa yang dia dh buat??

Honestly, i sangat2 sayangkan dia even baru sekejap sangat we all kenal each other secara dekat.Well bak kata "kakak":

"Orang macam tuh,jgn layan sangat. Dah lar kaki flirt, then sangat suka if ada orang yang sangat2 sukakn dia".


Biarlah apa yang korang nak cakap, aku tetap ngan pendirian aku. Bila i suka, i xkn mengalah. Even macam mana sekalipun...*tetap ok...

Tetiba terfikir, i ni xcukup rupa ker?Xcukup dari segi mana agaknyer???*wt muka cm dak bodo lakss...kejis sgt..

Kesanggupan i sampaikan i salahkan "kakak" i yang dia pun masuk campur sekali dalam relationship i sampai i boleh cakap dia meng"hanjeng"kan i depan orang ramai pagi tadi.Actually,bukan tu yang i maksudkan,tapi entah kenapa terlancar pulak dari mulut ni nak cakap macam tu.

SORRY KAKAK!!!!!*muka yang sgt sedeyh....


I lagi lar teramat kecewa bila nampk dia still ON9 dekat YM ngan Myspace, tp satu pown xmsg i.

Tetiba msg msk,.....


"sombong"


"????????"


Gila ker mamat nih??Tetiba aku lak sombong.Nak meng"hanjeng"kan aku gak lar tuh.

Uolsss taw i cam dh xder tempat nak mengadu. Pada "Kakak" jer lar i leh citer.*tuh pown xtaw leh simpan rahsia or x!!!!hahahha,....


Malas sgt nk tulis pape,sok aku hapdet lagik.....

Byk actually benda yang i nak cakp,tp later lar k....

Kepda yang tahu, hope korang bagi i support. I amat2 sayangkan dia tp acaner??????


XOXO

.:GossipBoy:.

4 comments:

Idmalina Mohamad Ideris said...

haiyaakk..mula2 bc manyak fenin ooo....
hurm..tp,apa2 pun ini persepsi kau ttg hdup yg sdg kau lalui skrg kan...

b3bYlUrV3 said...

hurm..
sabar jek lah..

Budak T-Shirt Pink said...

well quite bermasalah gak life cmni...
org nmpk,kiter happy,but actually lain benda yg jadik...

Shazuan Ali said...

pukih!
kakak yg di maksud kan aku! kan!! cilakak!