Thursday, July 17, 2008

~.:BenCiiiiiiiii:.~

Gud evening uollssss....
i punyer kelas baru jerk dibatalkn..Our lecturer de hal lak until petang nih...
So selamat hari khamis kepada korang semua..*mlm ni jgn luper baca yasin ok...
Well cm biasa,bila dh start kelas byk lar pulak assingment yg dpt.Xmacam menimbun lak kn assignment tuh!!Tp i tetap terima ngan tabah yer even kena carut ngan daddyharith.*sesuka hati kata diploma nih susah..Chilaka sgt!!!!

Since dr hari isnin hari tuh,smpai hari ni khamis,i rasa cam bosan giler...Lagi plak biler kwn2 nk we all jumper semuanyer same jerk...*xder prubahan langsung..hahahha..
Sangat bosan yer until ctaw mn nk larikkk lagi.Tetib aterpikir,patut lar every week kua clubbing,cz kt sini sememangnyer bosan yg amat sgt...So jgn salahkn i biler i kua tyme weekend yer...*carut Dadyharith...

Anyway,biler dtg susah sure kiter mencari mn silapnyer..Since sem 1 lagi aku taw ramai yg sakithati ngan aku.

Kenapa erk???/*tetiba...

Salah ker aku jadik yg terbaik antara derang semua?Lgpown bukan aku yg minx tok jadik terbaik,tp itu kualiti yg aku ader.Tp semua tue sekejap jerk.Pas aku kena cici maki ngan 2 3 org nih,aku nekad stop show off diri yg sememngnyer akan terShow off secara tak sengaja.*hahaha.tetiba membanggakn diri.

~.:CheeseAgencyModel:.~

Well since sem 1,i jadik adik hangkat yg tak terhangkat pown ngan sorang senior nih..Baik gak lar ngan aku.Bukan pe,masa tuh cukup suka menghangkat2 nih!!!*hahahha....Semua yg i buat,i akan inform ngan die.Tapi,mybe masa tuh i xtunjukkan perangai yg sebenar.Mang lar,awai2 sure r nk tunjuk diri kiter baik kn.*mang baik pown ok...hahaha..Well mang awal2 jadik cm org bodo lak.Sgt sygkn abg angkat yer until xkira org ngumpat bagi kt belakang.Ye lar we all bukan wt salh pown.Perlu ker nk rasa malu bagai semua.Lagi lak,tyme i masuk sem ri tuh,tyme dekat nk pose.So harus ler we all kuar berbuka sama2 kenn!!!!Tp,xsemua yg kiter suka,org lain pown akan suka.Well better lar i xceritakn pe yg terjadi cz benda tuh xperlu nk diungkit lagi.

My bro,bukan lagi abg angkat i.

Even mcm mn pown,i tetap tespect die sbg my senior.Even kena carut,senyap sudeyh.Malas nk wr drama yg panjang lebar yer..I ni bukan cm cerita "Sembilu" yg xmacam beratus2 lak kn episod die.Once cerita tamat,tamatlah semua.

There's no more EXPLANATION!!!!!!

Enough!!

Let gone be by gone!!

Eyh apsal lak lar terpikir sal cerita lama,ni i nk citer sal minggu nih.Punye lar menyakitkn hati dok sni biler asyik tgk hipokritas2 yg berpanjangan dr golongan2 yg memang suka ber"hipokritas".*maksudnyer hipokrit yer hadek2.Well lantak lar pe derang nk jadik,yg penting aku selesa dok umah aku,n study aku sukses...

no more tears!!!!

2 comments:

Idmalina Mohamad Ideris said...

em...kadang2 aku nak sgt2 thu siapa yg sbnarnya yg kau x suka sgt dlm klas kta slain si tak sayang mulut tu...apa2pun,aku slalu bc kau pnya blog...

Budak T-Shirt Pink said...

thnx id..
ayoo..suker sgt dgr ko slalu bc blog aku..
me too...*hipokritas sgt kn??
hahhha....
nway luf u sista!!