Thursday, July 10, 2008

!!!!!!!my enemy!!!!!!!

hye uolsss....well sorry aku bab2 nk tulis memang malas sgt.
tp,nk rancang ayoooo...sgt suker yer..
hahahhah....
well nk citer bab diri sendiri pown pasni im sure korang akan tahu banyak pasal aku..

Aku tol2 tak puas hati tadi biler my production wt meeting.Mang lar aku yg jalankan meeting tuh,tp semua cm shial sgt..
Korang leh bygkn x biler korang nkkn sesuatu tp derang buat cm org bodo.Skit hati,benci,marah semua bercampur.Uolss nk taw,i bru jerk ckp skit,tp melenting shial betina, cm haper jerk..

"Uolsss, i hope korang setuju ngan ape yg i nk ckp. For duit kelas yg Rm200, i rs xramai yg mampu. Cz diz sem kiter semua dpt skit jerk. Lgpown bkn nk guna duit tuh sekarang jugak pow."

"eh amy,kiterorg xleh nk wt cmtuh lar...semua dh taw yg kiter dh setuju since last sem lagi. So np nk besarkn benda nih. "

"Well if korang rs susah sgt nk manage duit tuh,i tawarkan dr jadik tresurer. Well lgpown i jugak yg "timbulkn" problem kn??

"Tak perlu. Kiter dh ader class rep. So u dun need to do that. Lgpown semua dh stuju 1 production sorang jerk ketua."

Uolss bayangkan aper yg dak2 lain yg xkaya n mewah cm derang. Perlu ker derang bertahan lapar tok bayar duit kelas??
Hello aku xsuker erk when ader org yg nk tindas kwn2 aku. So kebenaran harus aku tegakkan. Very d cm sailormoon kn???hahhah...*tetiba.

At last nasib baik semua agree tok ktorg dpat pelepasan byr duit tp still kena byr dlm sem ni jugak. Hurm...jadi lar kot..asalkn semua orag sanggup nk bayr..
Tol x??


Moral of diz story : Aku baru tahu sape yg kawan n sper lak lawan aku sekarang. Bak kata kawan aku,sape nk kawan ngan kiter ok dipersilakan..
xnk kawan mampos lar..
ader aku kisah??





2 comments:

Idmalina Mohamad Ideris said...

mmg pun amy...mgkuk pnya org..nak dgr dia je
ingt dia bgus ka....
x pe....i'm with you fren....

~dAmHa_IrKuHs~ said...

btul tu...
yg penting kita kena jg hati kita klau tak sapa lg...