Friday, November 7, 2008

~.:geMOOOOOKkkkkkk!!!!


Sgt tak suka bila tetiba nak bercakap pasal berat badan.
Even sesekali terasa gak bila ada yang asyik bercakap pasal badan kita depan orang ramai...Ya allah...Sebalnya..
Tapi nak buat macam mana,itu yang terjadi pada diri..*hehehhe...

"oit temok...tepi lar skit..tak nampak r.."
"u ni muka dh jambu, badan hampeh.."
"seluar besar cmni amy punyer..."
"Miss Peha!!!"
"Drumstick"
Damn!!!!
Persetan lar pe korang nak cakap..
What most important, aku enjoy ngan ape yg aku buat!

Pic ni i amik time celeb burfday one of my "friend" kat puncak...
Well semua dh tinggal kenangan saja....
Enjoy!!!

*last 3 weeks ago*


-MISS CILAKA-
p/s: Miss2 yg selalu menghanjengkan aku!!!


: Kakak Din.
: Kelly.
: Paan.
: Mimie.
: Apit.
: Fara Fauzana.

4 comments:

Idmalina Mohamad Ideris said...

aku dh biasa dr dlu dgn pngilan si gemook ni...dh lali even aku dh trunkan berat bdn aku dr 92kg ke 69 kg...still org kta aku ni debab jugak helmi....
telan je la wlaupun x suka pun...
dh nak buat mcm mna.....
kau ni dh kira ok lg tau...

RADEN AHMAD INC said...

wa la weh..adik ku..ku lihat pinggangmu ramping ..ternyata melepasi kelayakan miss olimpik 2008..then come la casting..

dun bealieve what people said,jus be urself..it might be its can be motivation 4 u in the end..i guess..

gemuk?
n/a la..
jus
chub skit jek..hehehhe

Anuar mustafa said...

hahaha..bile mase ko gemuk dowh??? bukan ko makan roti jer ke??? aku dgn merr mkn nasi ko juz minum jus jerk!!! hahaha..

Dann said...

Like your blog!!