Saturday, February 14, 2009

~.:VALENTINE'S DAY:.~



...Happy Valentine's Day...

My valentine?

Last night we're just spend our time together..
tonton cite "Shall we Dance" lakonan Richard Gere dengan J.Lo..
Berpegangan tangan, berkongsi blanket yang sama, pillow yang sama..
Xdapat keluar mkn..
Penat..masing2 xsempat nak rehat..seminggu trainin mcm gile..
Cukup dengan sebotol F&N Strawberry pilihan i, kami celebrate Valentine bersama...
Xsempat nak masak o sediakan hadiah yang hebat2..
Masing2 kering minggu ni...hehehe..
Even sometimes die xtaw ape yang amy nak, tp cukup bahgiakan i mlm td..
Mlm Valentine pertama aku...
Parents die keluar malam td...
Mcm bagi kesempatan kat i ngan die...
Ruang tamu rumah jadi pilihan..
Xhabis disitu, kami beralih ke kamar tidur..
kali ini lebih hebat...Rasa tak nak lepaskan sampai bila2....
hahaha...
HONN!!!!
Mama,papa,nadia n adzim dh balik...
*trus tetido...

Pagi Valentine?

Tersedar dari tidur...
Ciuman hangat dipipi die..
Sgt sayangkan die..
Even, hati nie penah disakiti n terpaksa menahan segala macam bentuk peragai die, tapi kali ini ckup berbeza...
Xkan aku mengalah walaupun pahit yang memang dijanjikan..
Sekali lagi, peranan mesti dimainkan..
sehingga sampai kepuncak cinta kami...

"Awk sayangkan saya @ cintakan saya"???

Berulang kali pertanyaan tu aku tanyer..
Sampai akhirnya die mungkin "terpaksa" menjawab,
"Saya sayang dan Cintakan awak"..
"Sayang lain,Cinta tue lain u"..
Sekali lagi i bertanya...
"yer...Tapi i sayang n cintakan u".
"Sepenuh hati I"
Ringan badan, lemah sendi, terlerai kekusutan dalam kepala...
Semua pasal dia.
Dan akhirnya Valentine kami sambut dengan cara kami sendiri.
Hanya "tanda2" sementara menjadi "hadiah" antara kami berdua.
Namun, cukup untuk memberitahu satu sama lain betapa berharganya kamu dalam hati ini.
Saya amat sayangkan kamu!!!
Salam Valentine.

No comments: